Astazi sunt Calator..

39b97f3583620e86767157b7eef18ea8Sursa Photo: Pinterest

Astazi sunt calator.. Sunt pasager intr-o lume inferna unde culoarea este eterna. Visez in alb si negru pentru ca inca nu am gasit culoarea care sa completeze tabloul culorilor din ochii mei.

Deschid ochii , ma ridic din pat, merg la oglinda ridic privirea si te vad pe tine….cea care face ca inima sa o ia la fuga atunci cand zambesti si privirea ta spune cat de speciala esti.

Urc in tren cu destinatia fericirii,..urc pe munte prin zapada, gandul la tine imi zboara, Panta e grea, zapada afanata, eu zambesc si „EA” tot nu ma doboara. Picoarele imi obosesc , dintii imi scrasnesc, eu continui sa zambesc pentru ca la final tot la ea am sa ajung sa ma gandesc.

Cerul se limezeste, Soarele apare ca din poveste, pasarelele imi soptesc linistea dntre nameti, iar pretenii mei raman uimiti de frumusetea ce apare dintre muntii.

f504cdae11c3501f00451c035b990dd6

Sursa Photo: Pinterest

Lasă un comentariu